top of page

איך אפשר לשמור על לב חזק ולעזור לגופכם להילחם בשומן הבטני!

באמצעות תוספת של תבלין מוכר! אפשר להילחם בשומן הביטני ע"י תוספת של הקינמון!!!


קינמון עוזר המון
קינמון עוזר המון


במחקר שנערך באוניברסיטת גרנובל בצרפת נבחרו נחקרים שמנים עם השמנה בטנית המכונה גם 'השמנה מטבולית', שרמות הגלוקוז בדמם עברו במעט את גבול הנורמה, אך עדיין לא הוגדרו כחולי סוכרת. במשך 12 שבועות קיבלו חלק מהנחקרים פעמיים ביום תוסף של קינמון, וחלק אחר קיבל תוסף סרק של חומר סתמי.


כעבור שישה שבועות הראו בדיקות הדם אצל הנבדקים בקבוצת הניסוי דם נקי יותר מרעלים, עלייה בחומרים פעילים של המערכת החיסונית ובנוגדי חמצון פעילים וכן ירידה של רמת הסוכר. כל המדדים האלה השתפרו עוד יותר בבדיקה נוספת, כעבור 12 שבועות.


החוקרים סבורים שנוסף על איזון רמת הסוכר בדם, יכול הקינמון לשפר את בריאותם של אנשים עם עודף משקל המתרכז בעיקר בבטן. במחקר נוסף של אותה קבוצת חוקרים מגרנובל, שנעשה על חיות מעבדה שסבלו מהשמנה מטבולית, נמצא שהקינמון שיפר את פעילות האינסולין ואת איזון רמת הגלוקוז בדם.

מתברר שהשומן שמתרכז בבטן הוא למעשה חומר דלקתי שנוטה להגביר ייצור של חומרים רעילים ומחומצנים בדם הפוגעים בכלי הדם, בלב, במוח ועוד. נוסף על כך, כאשר ההשמנה מרוכזת בבטן, היא מלווה במצב הורמונלי המכונה 'עמידות לאינסולין', שבו הורמון האינסולין לא מצליח להכניס את כל הסוכר שמגיע מהאוכל אל תוך התאים.

הסוכר שלא נספג מצטבר בדם, רמתו עולה, ובמקביל גובר קצב ייצור השומן הבטני.


חוקרים מאוניברסיטת מרילנד סקרו את כל המחקרים שנעשו עד היום על קינמון בתאים במבחנה, בחיות, ,בבני אדם, ומצאו כי הוא מפחית את ההידרדרות של מחלת האלצהיימר ומאט את התפתחות התהליך הסרטני, בעיקר דרך בלימת ההתפתחות של כלי דם המספקים דם לגידול. קינמון גם תורם לשיפור מצב של שחלות פוליציסטיות ותורם לאיזון לחץ הדם. כמות נוגדי החמצון בקינמון היא מהגבוהות שיש במזון. לכן מומלץ לצרוך במשך היום 3-1 כפיות קינמון במזונות ובמשקאות שונים כדי לחזק את המערכת החיסונית, להפחית את נזקי ההשמנה הבטנית, לאזן את רמת הסוכר להפחית את הסיכון למחלות לב ולמחלות ממאירות.

מרגישים שאתם זקוקים לליווי אישי על מנת להצליח ולרדת במשקל ובהמשך לשמור עליו לאורך זמן? 

לתאום פגישה איתי התקשרו כבר עכשיו: 03-7620620 | 052-2335502.

ד"ר ברוריה טל | מרכז טל הבריאות - המרכז לתזונה נכונה.



520 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page