top of page

קיצור הדרך להריון בהשמנה עם שחלות פוליציסטיות



תוכלי להעלות את הסיכוי להרות מהר יותר, כשתצליחי כשישה שבועות לאכול מדי יום במשך שמונה שעות, לאחר מכן תשתי מים, תה, קפה ללא המתקה ללא תוספת חלב, מרק צח, כפי שמצאו חוקרים סינים מאוניברסיטת שנג'גין.

החוקרים בחרו למחקר משתתפות בגיל 18-31 שסבלו מעודף משקל מלווה בשחלות פוליציסטיות וקושי להיכנס להיריון. המשתתפות התבקשו לאכול במשך שישה שבועות כפי שאכלו לפני תחילת המחקר, מלבד שתגבלנה את שעות האכילה ל 8 שעות ביום.



החוקרים בדקו את רמות ההורמונים הקשורים לביוץ, למחזור החודשי, להרכב גוף, ושאר פרמטרים מטבוליים כמו רמות הגלוקוז, תפקודי כליה, כבד, ליפידים וכד לפני תחילת המחקר ובתום שישה שבועות.

בתום המחקר מצאו החוקרים ירידה של אחוז שומן הגוף, ירידה בהיקף המותניים, איזון טוב יותר של הורמונים הקשורים לביוץ ולמחזור החודשי. שיפור במחזור הופיע בכשלושת רבעי הנשים שהשתתפו במחקר.


שחלות פוליציסטיות הן תופעה שכיחה בנשים בגיל הפוריות, עם עודף משקל מהסוג שהשומן מרוכז בעיקר בבטן. השמנה ביטנית המלווה בשחלות פוליציסטיות תורמת באחוז גבוהה של הנשים להפרעה בביוץ, במחזור החודשי, בקושי להיכנס להיריון, במשק הסוכר בגוף, באינסולין, באיזון לחץ דם ובאיזון רמות השומנים בדם.

שינוי של מספר שעות האכילה ביום, ולאחר מכן שתייה ללא קלוריות, תורם למהפכה של איזון הורמונלי, שמעלה את הסיכוי להיכנס להיריון בנשים עם קושי להיכנס להיריון.

80 צפיות0 תגובות
bottom of page